• Προκαταλήψεις γύρω από την άσκηση της Γιόγκα: ποιος είναι πραγματικά κατάλληλος για να ασκηθεί σε αυ...

    Τρίτη, 17 Ιανουάριος 2017 00:00
  • The Ayurvedic Way Νικήστε την ψωρίαση

    Τρίτη, 17 Ιανουάριος 2017 00:00
  • 18 χρυσοί κανόνες για καλή υγεία

    Τρίτη, 17 Ιανουάριος 2017 00:00
  • Τα ελληνικά νοσοκομεία πηγή θανάτου

    Τρίτη, 17 Ιανουάριος 2017 00:00
  • Αυξήστε τη γονιμότητά σας

    Τρίτη, 17 Ιανουάριος 2017 00:00
Τρίτη, 17 Ιανουάριος 2017 00:00

The Ayurvedic Way Νικήστε την ψωρίαση Κύριο

Γράφτηκε από 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Η Δρ Ντίπα Απτέ εξηγεί πώς μπορούμε να εξαλείψουμε την υπερβολική θερμότητα στο σώμα και να αντιμετωπίσουμε την ψωρίαση

Η Αγιουρβέδα κατατάσσει το δέρμα στα όργανα που σχετίζονται με το στοιχείο φωτιά ή αντίστοιχα το pitta dosha. Το δέρμα αντιδρά στο φως, για παράδειγμα μαυρίζουμε, καιγόμαστε ή μπορεί απλώς να είμαστε ευαίσθητοι στον ήλιο. Όλες οι δερματικές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένης της ψωρίασης, θεωρούνται ανισορροπία του pitta, οπότε αν πάσχετε από κάποια δερματική ασθένεια, χρειάζεται να μειώσετε την υπερβολική θερμότητα ή pitta στο σώμα. Η ψωρίαση είναι μία διαταραχή του pitta – η θερμότητα έχει υπερβεί τα όριά της και έχει προκληθεί ανισορροπία.

Με τις παρακάτω συμβουλές μπορείτε να μειώσετε την υπερβολική θερμότητα και με αυτό τον τρόπο να αντιμετωπίσετε την ψωρίαση:

Τροφές

  • Η αγιουρβέδα δίνει έμφαση στην αποφυγή των λανθασμένων συνδυασμών των τροφών. Ο πιο κοινός λανθασμένος συνδυασμός είναι τα γαλακτοκομικά με τα φρούτα (οπότε, όχι φρούτα με γιαούρτι, ούτε φράουλες με κρέμα!), όπως και το κρέας με τα γαλακτοκομικά ή το ψάρι με τα γαλακτοκομικά. Αυτοί οι συνδυασμοί οδηγούν στη συσσώρευση τοξινών στο σώμα που επιτίθεται άμεσα στο δέρμα προκαλώντας ψωρίαση.
  • Είναι σημαντικό να τρώτε μαγειρεμένες τροφές ώστε να τονώνεται η πεπτική φωτιά. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι τροφές δεν θα μετατρέπονται σε τοξίνες.
  • Προτιμήστε τροφές που εξαλείφουν τη θερμότητα από το σώμα όπως οι γλυκές τροφές (π.χ. γλυκά φρούτα), οι πικρές (π.χ. τα πράσινα λαχανικά θεωρούνται πικρά) και οι στυφές (π.χ. άγουρα φρούτα).
  • Αναμίξτε ένα τέταρτο γιαούρτι με τρία τέταρτα νερού. Προσθέστε αν θέλετε μπαχαρικά όπως κύμινο, κανέλα, τζίντζερ και κάρδαμο. Το ρόφημα αυτό έχει στυπτικές ιδιότητες και βοηθά στην αποβολή της υπερβολικής θερμότητας. Μπορείτε να πίνετε ένα ποτήρι 3-4 φορές τη μέρα.
  • Καταναλώστε κρύο τσάι τακτικά, καθώς βοηθά στη μείωση της θερμότητας στο σώμα και στη βελτίωση της ψωρίασης.

Βότανα:

  • Η δυσκοιλιότητα μπορεί επίσης να οδηγήσει σε ασθένειες του δέρματος, συμπεριλαμβανομένης της ψωρίασης. Το Triphala, ένα από τα σημαντικότερα βοτανικά σκευάσματα στην Αγιουρβέδα, είναι γνωστό για την αποτοξινωτική και ρυθμιστική του δράση και τις καθαριστικές του ιδιότητες στο έντερο. Η καθημερινή λήψη Triphala, όχι μόνο θα βοηθήσει να απαλλαγείτε από τις τοξίνες και θα ρυθμίσει την εντερική λειτουργία, αλλά θα βοηθήσει επίσης να αποκτήσετε καθαρό και λαμπερό δέρμα.
  • Το Turmeric είναι ένα βασικό βότανο στο αγιουρβεδικό φαρμακείο. Έχει αντιβακτηριακές, αντιικές και αντιμυκητιακές ιδιότητες και είναι ευεργετικό για τον καθαρισμό του αίματος.
  • Ο κρόκος, το κάρδαμο, ο μάραθος, το κύμινο, η μέντα είναι μερικά βότανα και μπαχαρικά που μπορείτε να προσθέσετε στην καθημερινή μαγειρική σας.

 

Μάλαξη:

  • Κάντε μασάζ στον εαυτό σας με ζεστό σησαμέλαιο στο σπίτι ή επισκεφθείτε έναν αγιουρβεδικό θεραπευτή για ένα χαλαρωτικό ηρεμιστικό θεραπευτικό μασάζ Abhyanga. Κάνετε πάντα ζεστό ντους μετά τη θεραπεία σας, καθώς αυτό θα βοηθήσει να απαλλαγείτε από τις τοξίνες που βγαίνουν στην επιφάνεια του δέρματος κατά τη διάρκεια της θεραπείας.
  • Το αγιουρβεδικό μασάζ ποδιών είναι γνωστό για την ιδιότητά του να αφαιρεί τη θερμότητα.

Αυτές οι απλές προσεγγίσεις έχουν ένα πολύ υψηλό ποσοστό επιτυχίας για την αντιμετώπιση ακόμα και της πιο επίμονης ψωρίασης.

 

Γιόγκα:

  • Οι άνθρωποι που αγαπούν την φυσική άσκηση μπορούν να ενσωματώσουν το Χαιρετισμό στη Σελήνη (Chandra Namaskar) στην πρακτική της γιόγκα τους, καθώς αποτελεί μια άσκηση ψύξης, η οποία βοηθά να απαλλαγούμε από την περίσσεια pitta.
  • Η στάση του μισοφέγγαρου και οι περιστροφές της σπονδυλικής στήλης έχουν ευεργετικά δράση.
  • Δοκιμάστε την άσκηση δροσιστικής αναπνοής (Shitali Pranayama) και την αναπνοή από το αριστερό ρουθούνι (Chandra Bheda).

 

Καθημερινές συνήθειες:

Τέλος για τους πάσχοντες από ψωρίαση που εργάζονται πολύ και διακατέχονται από έντονο στρες, καλό είναι να κρατούν την εργασία μακριά από το υπνοδωμάτιο τους. Η ώρα του ύπνου είναι η πιο προσωπική για τον καθένα ώστε να επιτευχθεί πλήρης αναζωογόνηση και επούλωση των ιστών. Αυτό δεν θα πρέπει να διαταραχθεί από θέματα εργασίας, υπολογιστές, λάπτοπ ή ακόμα και κινητά τηλέφωνα. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητος ο διαχωρισμός του χώρου εργασίας και μελέτης σας από την κρεβατοκάμαρά σας.

Η Δρ Ντίπα Απτέ είναι διαπιστευμένη ιατρός της ινδικής ιατρικής, καθηγήτρια γιόγκα και θεραπεύτρια αγιουρβέδα. Κάνει συχνά διαλέξεις για την αγιουρβέδα και τη γιόγκα και διευθύνει το δικό της ιατρείο στο Λονδίνο (ayurvedapura.com)

 

Διαβάστηκε 162 φορές